img
За лаштунками Etnodim. Історія від працівниці.
П'ять вражень про новий колектив. Секрети Etnodim. Історія від працівниці
img
Що стоїть за красивими історіями успіху? Так, ми всі колись читали нон-фікшн літературу, або бачили документальні фільми, тож маємо певну уявну відповідь на кшталт “складна людська доля, боротьба із перешкодами, багато праці” і це безумовно.

Але найперша і найважливіша порада яку дають молодим початківцям власного бізнесу - це знайти своїх людей.

Про ETNODIM можна сказати, що це люди які знайшли один одного. Я стала частиною Etnodim пів року назад, тому буду ділитися з вами свіжими враженнями про тих, хто стоїть за назвою бренду.
img
img
Перше враження: Всі люди що тут працюють, надзвичайно різні.

Різні темпераменти, різні способи роботи та навіть ритми життя. Кожен вільно висловлює свою думку та виражає позицію. Це дає змогу розглядати питання з різних сторін та знаходити ідеальні рішення. Інакшість кожного - робить цей бренд унікальним.

А точки дотику роблять концепцію сильнішою. ETNODIM - це родина, де кожен може бути собою і робити те, що йому близько.
Друге враження: Робота - це щось більше за звичний механізми праці.

Мене вразило ставлення цих людей до своєї роботи. Повірте, вона не закінчується о 19 годині вечора і навіть тоді, коли закриваються двері нашого магазину. О другій годині ночі робочий чат може бути активним. Ні, це не дратує і не втомлює, бо ми любимо те, чим займаємося.
Третє враження: ETNODIM має свої традиції

Від маленьких проявів уваги та турботи один про одного кожного дня, до спільного відпочинку та святкувань важливих дат. Тут знають про мрії та бажання один одного, тут підштовхують до саморозвитку, тут підтримують.
img
Четверте враження: В такому колективі не страшно помилятися

Можна сумніватися у рівні крутості власних ідей, але тут не страшно їх озвучувати. Тому навіть сира та незріла ідея, завдяки досвіду інших учасників колективу може стати крутим проектом.
П'яте враження: Мене оточують люди, які працюють тут роками

Для мене, як для людини що часто змінювала місце роботи, людини покоління у якому всі звикли до постійної зміни діяльності - 7 і 9 років праці в одному бренді звучить шокуюче.

Але це є показником хороших умов роботи, хорошого ставлення та можливості зросту. Мені відкрилась ця маленька таємниця: для того аби спробувати себе у новому, не потрібно йти з ETNODIM, адже він охоплює величезний спектор діяльності.
img
Ми багато працюємо, ми сміємося,
втомлюємося та відпочиваємо.

Ми робимо більше ніж одяг,
тому що відчуваємо себе
частиною важливої праці.

Всі ми опинилися тут,
бо хотіли створювати
та дарувати красу іншим.
img
img
img
img
img
img
Статтю підготувала Манага Глонті 10.01.2020
img