ua ru en
(097) 888-92-92
Вул. Верхний Вал, 58
8 хвилин пішки від станції метро «Контрактова площа»
ПН-ПТ 10:00-20:00
СБ-НД 11:00-19:00
Етнодім - магазин вишиванок
Карта проїзду

Ім'я на устілці - має значення

Имя на стельке - имеет значение


Нині великою проблемою українських виробників взуття є те, що клієнти, роблячи вибір між національним та іноземним продуктом, в більшості випадків обирають другий. Чому?

Розглянемо три основні фактори, що впливають на це.

Довіра

Однією з проблем українського виробника взуття є низький рівень довіри клієнта до бренду. Cпоживач надає перевагу брендам, які перевірені часом, які мають історію та користуються світовою популярністю. Навіть якість не є визначальним фактором для покупця: більшість людей звикли обирати вже те, що колись випробовували, незважаючи на те, що українські виробники презентують високий рівень.

Така психологія поведінки споживача притаманна не лише у виборі взуття, а й у всьому сегменті реалізаціі товарів та надання послуг. Ця звичка формується після декількох прямих зв’язків.


Історія

Для клієнта історія є рівноцінною професіоналізму.  

Так, давно відомі компанії завоювали довіру клієнтів шляхом так званих «вибухів» в історії взуття: вони створювали інноваційний продукт.

Наприклад, Geox славиться своєю підошвою. А все почалось з того, що у засновника компанії виникла ідея підошви, яка буде пропускати повітря, даючи нозі «дихати», та одночасно не пропускати вологу. Це підштовхнуло до створення спеціальної мембрани, яка повністю забезпечувала вентиляцію та захищала від зовнішніх факторів. Нині Geox є популярними саме завдяки цій особливості.

Ще одним типовим прикладом вдалого винаходу є компанія Crocs. У трьох друзів, які полюбляли вітрильний спорт, виникла необхідність у взутті, в яких вони зможуть зручно та комфортно займатися улюбленою справою. Не знайшовши потрібної пари, вони вирішили створити таку власноруч. Першочерговим питанням був, звичайно, матеріал. Друзі знайшли канадську компанію, яка виробляла унікальний полімер на основі спіненої смоли, який був міцним і в той же час легким, придбали права на цей матеріал і почали тестове виробництво взуття. Інтуїція не підвела: взуття не ковзало і не спричиняло будь-якого дискомфорту. Перша партія мала грандіозний успіх та й нині користується прихильністю серед покупців.


Проблема

Основна проблема існуючої ситуації в тому, що жоден український виробник взуття не має конкретної ідеї, довірливої історії, точної концепції, за яку клієнти могли б платити такі гроші, які готові віддати за світові бренди. 


Часто українське взуття купують лише як додаток до основного, іноземного іменитого бренду. Більш того, звертають увагу лише на той продукт, який має ціну середнього або нижче середнього рівня, бо вирішальним фактором покупки завжди виступає "ім'я на устилці", ідея та концепція, якій довіряють.

З цього випливає, що національному виробнику потрібно дивувати не лише якістю, а й емоційною складовою, бо робити добре та совісно - лише половина справи. Друга - це налагодити емоційний зв'язок з людиною, яка буде купувати взуття, стаючи прихильником "душі Бренду".


Наша команда ETNODIM має на меті показати своє взуття всьому світу, мандрувати по вулицях Києва, Львова, Нью-Йорку, Лондона, Мілана, Кракова, в усі пори року та при будь-якій погоді.


Дещо про наше взуття

1. Чоловічі та жіночі туфлі "W" 


Моделі отримали свою назву через перфорації у вигляді букви W на носку. 

Виготовлені на легкій італійській підошві від Vibram, яка популярна своїми властивостями до зносу. Максимально зручне та легке взуття, не дивлячись на те, що це повністю шкіряні туфлі. 

Підошву від Vibram використовують/використовували світові бренди - Reebok, ECCO, Armani та багато інших.


Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 3
Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 4
 

2. Чоловічі челсі CH1


Англійське взуття, як і все, що пов'язано з туманним півостровом, завжди асоціюється c традиціями та якістю.
Як не дивно, челсі також мають свою історію, в основі якої лежить вирішення проблеми, пов'язаною з лінню.
Модель взуття народилась завдяки одній Англійській королеві, яка лінилась зав'язувати шнурівки на своїх черевиках.
Саме так були сконструйовані зручні напівчоботи з круглим носом та резинкою замість шнурівки. 

Наші челсі мають класичний дизайн з круглим носом, колодку, адаптовану під більш широку чоловічу українську ногу та світлий рант, щоб пара підходила до повсякденного одягу.
Звісно ж супер-легка підошва від Vibram для тих, хто не любить сидіти на місці.



Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 8


3. Чоловічі туфлі Q101


Кожна наша нова модель туфель серії Q прагне бути все більш ідеальної, округлої форми. Основа дизайну закледена в простоті форм та ліній.

Конструкція Дербі з відкритим типом шнурівки виготовлена з чорної шкіри, яка під час шліфування має властивість змінювати колір на унікальний темно-гранатовий.

В світі нескінченно можна дивитись на три речі: як тече вода, як горить вогонь та як переходить градієнт чорного кольору в темно-бордовий на парі Q101.


Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 3
Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 4


4. Чоловічі кеди "Even One" та жіночі мюлі "Hippo Red"


Революція кедів в світі створила новий розділ "зручного взуття", внаслідок чого практично всі виробники взуття почали включати в свої лінійки моделі кедів, додаючи щось від себе, створюючи власний стиль взуття. 

Кеди визнані завдяки своїй підошві. Це суцільний елемент з каучуку або мікропори, що має борти, до яких пришивається/приклеюється верхня частина взуття. 

Наша модель чоловічих кедів Even One виконана зі шкіри сірого кольору, має суцільну верхню частину, яка пришивається до каучукової підошви від Vibram. 
Хоча кеди вважаються спортивним взуттям, та краще буде, якщо ви під свої спортивні штани найк взуєте кросівки. 

Мюлі, бабуші, тапки, як їх ще не називали, але це взуття - універсальне. 
По-перше, воно може ідеально підійти до вашого "парадного" look, заміняючи незручні човники на високому каблуку.
По-друге, служити в якості шльопок, які ліниво пересуваються по тратуару дорогою в магазин. Таке взуття можна комбінувати з усім, лише відштовхуючись від кольору.

"Hippo Red" від ETNODIM виконані з бордової шкіри та велюру, мають півсантиметровий каблук з каучуку та підошву зі шкірвалону. 
Гострий носок та глибокий, не менш гострий виріз роблять пару вишуканою, як кажуть, для "породистої" кістки ніг.



Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 3
Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 4


5. Жіночі білі кеди SW1

Ідеальне поєднання зручності та дизайну, підйом коригується завдяки прихованому еластику з внутрішньої сторони. Як і в ситуації з челсі, відсутність шнурівки дозволяє економити час на взуванні. 

Тому для особливо лінивих або, щоб не заморочуватись ми винайшли ідеальну формулу: Влітку - мюлі etnodim; Навесні - кеди etnodim; Восени та взимку - челсі etnodim ;) 


Блог: Элемент: Почему клиенты выбирают масс-маркет? - Редагування Фото 5



Дякуємо:  

Автор статті - Анна Лобанова & Іван Корнійчук
Фото
- Артур Верховецький
Стиліст - Катерина Нікітіна
Візажист - Ірина Третяк
Моделі - Марія Гончаренко та Давід Дем'яненко






Повернення до списку